sxe 14.5 wall hack

Evet arkadaşlar sxe daha yeni yayınladı yeni sürümünü ve bizde buna uygun sxe 14.5 wall hack sürümünü yayınlıyoruz. Her zaman ki gibi inexinferis serisi. Gayet düzgün çalışıyor duvar arkası ve aim ayarları videoda da göreceksiniz. Öncelikle sxe sürümünüz sxe 14.5 fix  olmalı linke tıklayarak indirin.
Oyununuz windows mode olmalı yani yarım ekran tam değil. İlk olarak sxe açın ve oyuna girin servere bağlanmadan loader exe ye tıklayıp açın ve load deyin ekrana iki tane hata gelecek okey deyin ve geçin. Konsola unbind f3 ve unbind f4 yazın. F3 ile wall kapatıp açarsınız F4 ile de aim, esp, duvar arkası, recoil ayarları yapabilirsiniz. sxe 14.5 wall hack NOT DEFTERİ HATASI VERMEMEKTEDİR. (aşağıdaki videodan da görebilirsiniz.) Benim denediğim işletim sistemi windows 7 hiç bir sıkıntı  yok hile de tüm özellikler çalışıyor.

indirmek için tıkla - 1


4 yorum :

Adsız dedi ki...

teşekkürler admin kardeş windows 7 kullanıyorum oyonyoneticisi serverlerinde aim ve wall geçiyor.

Adsız dedi ki...

Load'a tıklıyorum 2 hata gelmiyor bende windows 8 kullanıyorum

Unknown dedi ki...

gırıyom optıons tan wındowsa nasıl gecıyoruz ayrıca gırıyom 1 dak sonra oyun kople kapanıyo neden olabılır

Unknown dedi ki...

KARDEŞ 15.0 ını Yapamazmısınız 15.0 ı çıkdı yaw bide maxv3 cfg sinin inirme linklerini yenileyin

Yorum Gönder