sxe 14.1 wall hack

evet arkadaşlar bildiğiniz gibi 31 temmuz çarşamba günü sxe 14.1 sürümünü yayınladı ve hilelerin engellendiğini açıkladı. Daha sonra tüm siteler açtı wall konusunu fakat çalışmıyor bizde yayınlıyoruz fakat bazen not defteri hatası verebiliyor ama sağlam çalışıyor ss'lerde göreceksiniz.
nasıl açılacağına gelirsek ; oyunu optionsdan windows mode alın ve daha sonra sxe açın oyuna girin ve loader exe ye tıklayın ve ardından ekrana iki tane hata gelecek okey deyin geçin ve wall açılmış olacaktır. f4 ile wall ayarlarını yapabilirsiniz aim vs. f3 ile wallı kapatabilirsiniz. konsola unbind f3 ve unbind f4 yazarsanız o tuşlara basınca oyundan atmaz.

indirmek için tıkla - 1


HD izleyebilirsiniz








15 yorum :

Unknown dedi ki...

Süper çalısıyo basarılarınızın devamını dileriz

Adsız dedi ki...

Kardeşim bazı şeylerin ilki vardır. Yani bazıları wallı ilk kez kullanıyor. Bende bunlardan biri olarak soruyorum:

Oyunu window moda aldım.Sonra kapattım. Sxe ile açtım. Konsola unbind f3 ve f4 yazdım. Girdim gayet çalışıyodu. oyuna 15-20 sn geçti oyundan attı. Ve her denememde attı. Sorun nedir?

Adsız dedi ki...

kardesim bende 1 hata verio ayrıca olmuyor ltfen acil yardım

Adsız dedi ki...

speed de hiç hızlı gitmiyor

Adsız dedi ki...

ayarları nasıl yapıcamki hile acılıor ama tıklayamıorum sonra hile ye sadece adamları görevbiliorm duvarın arkasından

Adsız dedi ki...

yha kardesim 2 tane soru gelcek dionuz bende load'a tıkladıgım da 1 soru gelio ubind mudind falanda yazıom ama hiçbişşi olmuyor.

Adsız dedi ki...

Çok Saol Kardeş Top15 Birincisi Oldum İki Günde :)

Adsız dedi ki...

kardeşim bunu window mode almadanda çalışıyo ama sxe. not defteri hatası veriyo sv den atmıyo ama

Unknown dedi ki...

SXE NOT DEFTERİ HATASI VERİYO 1 EL OYNAMADAN BUNU NASL ÇÖZE BİLİRİM

Adsız dedi ki...

aynen ya nasıl olacak bu ıs .s v28 patch kullanıyorum sız kac kullanıyorsunuz .

Adsız dedi ki...

Dostum 14.0 In bu

Adsız dedi ki...

admin bi konu acıon bari cvp ver
acıom 2 soru gelcek dionu 1 tane gelio 2. gelmio ubind falanda yazıom bi bok olmuo ltfen hep sizden indiriorum ama hic soeun olmamıstı ltfen cvp yazın alah rızası için

Adsız dedi ki...

Arkadaslar v23 ve Windows 7 var sorunsuz çalışıyor

Adsız dedi ki...

hersey sorunsuzda 1 2 el oynuyorsun not defteri hatasiyla atiyor

Unknown dedi ki...

sxe acmıyo yardım edt admı

Yorum Gönder